Pracujeme od 7:00 do 17:00

Podejte stížnost/vrácení zboží

Zřeknutí se

1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku za podmínek popsaných v zákoně o právech spotřebitelů a v předpisech Internetového obchodu.

2. Spotřebitel není podle § 38 bod 3 zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku ve vztahu ke smlouvám, ve kterých není předmětem služby prefabrikované zboží, vyrobené podle specifikací spotřebitele nebo k uspokojení jeho individuálních potřeb. Rolety, plissé, hliníkové a dřevěné žaluzie a sítě proti hmyzu, které jsou vyráběny dle individuálních parametrů poskytnutých Spotřebitelem při zadávání Objednávky, jsou Prodávajícím individuálně nařezány, smontovány a připraveny na konkrétní zakázku, tedy v souladu s výše uvedené ustanovení, právo na odstoupení od smlouvy ve vztahu k tomuto Zboží nemá. Každý takový případ však Prodávající posuzuje individuálně v souladu s ustanoveními výše uvedeného. Akt.

3. Základem pro přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy je doklad o koupi (účtenka nebo faktura).

4. Správně podané prohlášení o odstoupení od smlouvy by mělo obsahovat:

  • Jméno, příjmení, adresa, e-mailová adresa Spotřebitele
  • Název položky, kterou chce kupující vrátit

5. Vrácené zboží nenese žádné stopy používání a mělo by být neporušené. Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku užívání zboží nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování zboží.

6. Produkt by měl být zaslán zpět Prodávajícímu na náklady Spotřebitele v obalu zajišťujícím bezpečnou přepravu.

7. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky zaslané na jeho náklady bez předchozí domluvy.

8. Vrácení peněz za Zboží bude provedeno bankovním převodem na účet uvedený Spotřebitelem po obdržení a zkontrolování zásilky.

9. Ustanovení o právu Spotřebitele odstoupit od Smlouvy se vztahují i ​​na fyzickou osobu, která uzavírá Smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu Smlouvy vyplývá, že se nejedná o osobu profesionální, vyplývající zejména z předmětu jeho podnikatelské činnosti.ekonomické činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.

    Stížnosti

    1. Ve věcech týkajících se odpovědnosti Prodávajícího za soulad Zboží se Smlouvou v případě prodeje Spotřebitelům se přiměřeně použijí ustanovení zákona o právech spotřebitele s přihlédnutím k ustanovením předpisů Internetového obchodu.

    2. Stížnosti na uzavřenou smlouvu může spotřebitel podávat elektronicky prostřednictvím online formuláře na e-mailové adrese: [email protected] nebo písemně na adresu prodávajícího: 33-340 Stary Sącz, ul. Źródlana 22.

    3. Podkladem pro uznání reklamace je doklad o koupi, tedy účtenka nebo faktura.

    4. Správně podaná stížnost by měla obsahovat:

    • Jméno, příjmení, adresa, e-mailová adresa Spotřebitele
    • Název předmětu reklamace s popisem okolností odůvodňujících reklamaci

    5. Prodávající odpoví na reklamaci do 14 dnů ode dne jejího obdržení. Odpověď na reklamaci je zaslána na e-mailovou adresu uvedenou Spotřebitelem nebo na klasickou poštovní adresu.

    6. Stížnosti podléhají (například):

    • výrobní vada prodávané věci, zejména byla-li spotřebiteli dodána v neúplném stavu,
    • prodávaná věc byla poškozena během přepravy v důsledku nesprávného zajištění zboží,
    • Prodávané zboží je v rozporu s realizovanou objednávkou.

    7. Stížnosti nepodléhají (například):

    • opravy škod způsobených nesprávným používáním a montáží nabízených produktů,
    • změny způsobené přirozeným opotřebením zboží,
    • Výrobek, jehož rozměry přesahují doporučené pro daný typ výrobku,
    • Kupující chybně uvedl parametry objednaného zboží (rozměry, barva atd.),
    • Poškození zásilky při přepravě vinou přepravce, pokud nebyl sepsán škodní protokol.
    • Všechny případy jsou posuzovány individuálně a výše uvedené situace jsou pouze příklady.

    Produktová stránka obsahuje mimo jiné fotografii Zboží. Prodávající si vyhrazuje, že barvy zobrazené na obrazovce i přes veškerou snahu Prodávajícího nemusí v některých případech přesně odrážet barvu Zboží, což je způsobeno rozdíly v nastavení jednotlivých zařízení, včetně monitoru používaného Zákazníkem. Prodávající v takových případech uvádí, že drobné barevné rozdíly nejsou vadou Zboží. Výše uvedená výjimka se nevztahuje na zákonná práva Spotřebitele vyplývající z odpovědnosti Prodávajícího za soulad Zboží se Smlouvou a zákonného práva na odstoupení od Smlouvy.

    Rozdíly vyplývající pouze z individuálního nastavení počítače Spotřebitele (barva, proporce apod. objednávaného zboží) nemohou být důvodem pro reklamaci zakoupeného Zboží, s výhradou zákonných práv Spotřebitele ohledně nesouladu Zboží s Dohoda a právo od Smlouvy odstoupit.

    8. Prodávající nenese odpovědnost za chování Zákazníka se zakoupeným Zbožím, které je v rozporu s návodem.

    9. Je-li Zboží v rozporu se Smlouvou, může Spotřebitel požadovat jeho opravu nebo výměnu. Prodávající však může provést výměnu, pokud spotřebitel požaduje opravu, nebo může provést opravu, pokud spotřebitel požaduje výměnu, pokud uvedení zboží do souladu se smlouvou způsobem zvoleným spotřebitelem není možné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady na prodejce. Pokud není oprava a výměna nemožná nebo by pro Prodávajícího vyžadovala nadměrné náklady, může odmítnout uvést Zboží do souladu se Smlouvou.

    10. Je-li Zboží v rozporu se Smlouvou, může Spotřebitel podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od Smlouvy, pokud:

    • Prodávající odmítl uvést zboží do souladu se smlouvou,
    • Prodávající neuvedl zboží do souladu se smlouvou,
    • nesoulad Zboží se Smlouvou trvá, i když se Prodávající snažil uvést Zboží do souladu se Smlouvou,
    • nesoulad zboží se Smlouvou je tak významný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozí opravy nebo výměny,
    • z prohlášení či okolností Prodávajícího jednoznačně vyplývá, že neuvede Zboží do souladu se Smlouvou v přiměřené době nebo bez nepřiměřených obtíží Spotřebitele.

    11. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je nesoulad Zboží se Smlouvou nepodstatný.

    12. Týká-li se nesoulad se Smlouvou pouze některého Zboží dodaného na základě Smlouvy, může Spotřebitel odstoupit od Smlouvy pouze ve vztahu k tomuto Zboží, jakož i ve vztahu k dalšímu Zboží zakoupenému Spotřebitelem společně se Zbožím. které nejsou ve shodě se Smlouvou, nelze-li rozumně očekávat, že Spotřebitel souhlasí s tím, že bude se Smlouvou udržovat pouze Zboží.

    13. Je-li předloženo prohlášení o snížení ceny, musí být snížená cena v takovém poměru k ceně vyplývající ze Smlouvy, aby hodnota Zboží, které není v souladu se Smlouvou, zůstala v poměru k hodnotě Zboží, které je v souladu se Smlouvou. s Dohodou.

    14. V případě neuznání reklamace bude zboží zasláno zpět Spotřebiteli na jeho náklady na dobírku.

    15. Když spotřebitel obdrží zásilku, měl by být zkontrolován vnější stav zásilky. V případě zjištění poškození zásilky sepište s kurýrem protokol o škodě a následně informujte prodávajícího o situaci. Protokol musí být Prodávajícímu doručen v elektronické nebo písemné podobě. V případě neexistence protokolu o škodě nemusí být reklamace uznána.

    16. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky zaslané na jeho náklady bez předchozí dohody s Prodávajícím.

    17. Ustanovení o odpovědnosti Prodávajícího za soulad Zboží se Smlouvou se vztahují i ​​na fyzickou osobu uzavírající Smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu Smlouvy vyplývá, že se nejedná o odbornou povahu. pro tuto osobu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti.podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.

    18. Předmět sekce 17 výše, Prodávající tímto vylučuje svou odpovědnost ze záruky za fyzické a právní vady prodávaného Zboží ve vztahu k podnikatelům.

    Rychlé odeslání!

    Rychlé dodání zaručeno díky kurýrní službě

    ZABEZPEČENÍ TRANSAKCE

    Šifrované připojení zabezpečené SSL certifikátem

    Záruka vysoké kvality

    Bezproblémové vrácení do 14 dnů od nákupu a 2letá záruka