Pracujeme od 7:00 do 17:00

PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU ROLMEISTER.CZ

Tyto předpisy upřesňují pravidla pro nákup v internetovém obchodě provozovaném prodávajícím na adrese rolmeister.cz

Prodávajícím je ROLMAJSTER, Firma Produkcyjno - Handlowa ""ROLMAJSTER"" s. c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22, podnikající formou občanské společnosti, podléhající zápisu do Centrální evidence a informací o podnikání, zapsaná pod číslem NIP: 734-356-91-05, REGON: 382779378.

Prodejce můžete kontaktovat:

  • na telefonních číslech: +48 502 859 673 nebo +48 730 012 292 ve všední dny pondělí až pátek 7:00 - 20:00 (minutová cena hovoru dle tarifu operátora).
  • e-mailem na adresu: [email protected]

§ 1 Definice

  1. Kancelář zákaznických služeb - Kancelář zákaznických služeb je k dispozici na telefonních číslech: + 48 502 859 673 nebo +48 730 012 292 ve všední dny pondělí až pátek od 7:00 do 20:00 nebo e-mailem na: [email protected] .
  2. Zákazník – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, avšak způsobilá k právním úkonům, která zadává Objednávku v Internetovém obchodě za podmínek stanovených v těchto Pravidlech.
  3. Spotřebitel – Zákazník, který je fyzickou osobou využívající Internetový obchod k účelům, které přímo nesouvisejí s jeho obchodní nebo profesní činností.
  4. Nákupní košík – možnost zobrazení produktů vybraných zákazníkem k nákupu. V košíku může Zákazník upravit objednávku uvedením množství objednaného Zboží, způsobu dodání, způsobu platby a také zadáním slevového kódu.
  5. Předmět transakce - Zboží uvedené a popsané na stránkách Internetového obchodu.
  6. Předpisy – tyto předpisy. V rozsahu služeb poskytovaných elektronicky jsou Řádem předpisy uvedené v Čl. 8 zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (konsolidované znění: Sbírka zákonů z roku 2020, bod 344, ve znění pozdějších předpisů).
  7. Registrace – Zákazník si může vytvořit účet v E-shopu.
  8. Internetový obchod (ROLMAJSTER) – online služba dostupná na rolmeister.cz, prostřednictvím které může Zákazník zadat Objednávku.
  9. Produktová stránka – stránka v Internetovém obchodě, kde je prezentován produkt a informace o něm.
  10. ICT systém - soubor spolupracujících IT zařízení a softwaru, zajišťující zpracování a ukládání, jakož i odesílání a příjem dat prostřednictvím telekomunikačních sítí pomocí koncového zařízení vhodného pro daný typ sítě.
  11. Zboží – movitá věc prezentovaná v Internetovém obchodě, na kterou se vztahuje kupní smlouva.
  12. Doplňková služba - služba poskytovaná Prodávajícím Zákazníkovi mimo Internetový obchod v souvislosti s povahou prodávaného Zboží.
  13. Smlouva o prodeji; Smlouva - smlouva o prodeji zboží ve smyslu občanského zákoníku uzavřená mezi Prodávajícím a Zákazníkem prostřednictvím webových stránek Obchodu.
  14. Uživatel – každý, kdo používá web rolmeister.cz
  15. Objednávka - Prohlášení vůle Zákazníka, jasně specifikující druh a množství Zboží, směřující přímo k uzavření Kupní smlouvy.

§ 2 Obecná pravidla

    1. Tato Pravidla definují pravidla pro používání internetového obchodu dostupného na rolmeister.cz.
    2. Podmínkou pro zadání Objednávky v Internetovém obchodě Zákazníkem je přečíst si tato Pravidla a Zásady ochrany osobních údajů a přijmout jejich ustanovení během realizace Objednávky.
    3. Internetový obchod ROLMAJSTER provádí maloobchodní prodej prostřednictvím internetu.
    4. Veškeré zboží nabízené v prodejně ROLMAJSTER je zcela nové, originálně zabalené, bez fyzických a právních vad a bylo legálně uvedeno na polský trh.
    5. V rámci technických požadavků nezbytných pro součinnost s IT systémem používaným Prodávajícím k nákupům by Zákazník měl mít aktivní e-mailový účet a zařízení připojené k internetu, které splňuje následující minimální technické požadavky: a. Internetový prohlížeč: 
    • Mozilla Firefox verze 25 nebo vyšší (doporučena nejnovější),
    • Google Chrome verze 23 nebo vyšší (doporučeno nejnovější),
    • Opera verze 12 nebo vyšší (doporučena nejnovější),
    • Internet Explorer verze 9 nebo vyšší (doporučeno nejnovější),
    • Microsoft Egde verze Windows 10 nebo vyšší (doporučeno nejnovější),
    • Safari verze 5 nebo vyšší (doporučeno nejnovější)

    b. minimální rozlišení obrazovky 1024x768 pixelů, doporučeno 1280x800 pixelů nebo vyšší.

    6. Zákazník je povinen neposkytovat obsah, který je zákonem zakázaný nebo porušuje dobré zvyklosti, např. obsah, který propaguje násilí, je pomlouvačný nebo porušuje osobnostní práva a jiná práva třetích osob. Zákazník je dále povinen zdržet se:d jakákoliv činnost, která by mohla negativně ovlivnit řádné fungování Internetového obchodu, včetně zejména jakýchkoli zásahů do obsahu Internetového obchodu nebo jeho technických prvků. Je zakázáno používat Internetový obchod k účelům, které jsou v rozporu s jeho zamýšleným účelem, včetně zasílání spamu a provádění jakýchkoli obchodních, reklamních nebo propagačních aktivit na webových stránkách Internetového obchodu.

    § 3 Zadávání objednávek

    1. Všechny ceny uvedené na stránkách rolmeister.cz jsou hrubé ceny v polských zlotých. Uvedené ceny nezahrnují náklady na dopravu.
    2. Objednávky jsou přijímány přes webové stránky/e-mailem. Zákazník může provést objednávku po registraci nebo bez registrace.
    3. Objednávky zadané přes webové stránky lze zadávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.
    4. Objednávka je účinná, pokud Zákazník správně vyplní objednávkový formulář a správně uvede kontaktní údaje, včetně přesné adresy, na kterou má být Zboží zasláno, telefonního čísla a e-mailové adresy. Zákazník je povinen při zadávání Objednávky potvrdit, že se seznámil s těmito Pravidly.
    5. Pokud poskytnuté údaje nebudou úplné, bude Prodávající kontaktovat Zákazníka. Není-li kontakt se Zákazníkem možný, má Prodávající právo zrušit Objednávku.
    6. Zákazník může během procesu objednávání projevit vůli obdržet daňový doklad nebo fakturu s DPH, které mohou být přiloženy k zásilce nebo zaslány elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu ve formě elektronického obrázku zúčtovacích dokladů, zejména: faktury DPH s přílohami, opravné faktury DPH s přílohami a formuláře. Tento souhlas rovněž opravňuje prodávajícího k vystavování a zasílání faktur s DPH v elektronické podobě v souladu s čl. sekce 106n 1 zákona ze dne 11. března 2004 o dani ze zboží a služeb (konsolidovaný text: Sbírka zákonů z roku 2022, položka 931, ve znění pozdějších předpisů).
    7. Zákazník může při zadávání Objednávky souhlasit s umístěním osobních údajů do databáze Internetového obchodu Prodávajícího za účelem jejich zpracování v souvislosti s vyřízením Objednávky. V případě udělení souhlasu má Zákazník právo nahlédnout do svých údajů, opravit je a požádat o jejich vymazání. Vyjádření souhlasu je dobrovolné, jeho neudělení však brání realizaci Objednávky.
    8. Zákazník může využít možnosti zapamatování svých údajů systémem za účelem usnadnění procesu zadávání další Objednávky (Registrace). Za tímto účelem by měl Zákazník poskytnout přihlašovací jméno a heslo nezbytné k získání přístupu ke svému účtu. Přihlašovacím jménem Zákazníka je jím uvedená e-mailová adresa. Heslo je posloupnost znaků nastavená zákazníkem. Heslo Zákazníka není Prodávajícímu známo a Zákazník je povinen je uchovávat v tajnosti a chránit před neoprávněným přístupem třetích osob.
    9. Poté, co zákazník provede úspěšnou objednávku, obdrží z obchodu automatickou odpověď potvrzující přijetí objednávky e-mailem na zadanou e-mailovou adresu.
    10. Čas zahájení objednávky se shoduje s okamžikem přijetí platby na bankovní účet uvedený v potvrzení objednávky v případě platby převodem nebo okamžikem zadání objednávky v případě platby kartou nebo zvolením „hotovosti možnost doručení“.
    11. Dodávky objednaných produktů jsou realizovány pouze v rámci Polska.
    12. Produktová stránka obsahuje mimo jiné fotografii Zboží. Prodávající si vyhrazuje, že barvy zobrazené na obrazovce i přes veškerou snahu Prodávajícího nemusí v některých případech přesně odrážet barvu Zboží, což je způsobeno rozdíly v nastavení jednotlivých zařízení, včetně monitoru používaného Zákazníkem. Prodávající v takových případech uvádí, že drobné barevné rozdíly nejsou vadou Zboží. Výše uvedená výjimka se nevztahuje na zákonná práva Spotřebitele vyplývající z odpovědnosti Prodávajícího za soulad Zboží se Smlouvou a zákonného práva na odstoupení od Smlouvy.
    13. Rozdíly vyplývající výhradně z individuálního nastavení počítače Spotřebitele (barva, proporce apod. objednávaného zboží) nemohou být důvodem pro reklamaci zakoupeného Zboží, s výhradou zákonných práv Spotřebitele ohledně nesouladu Zboží se Smlouvou. a právo odstoupit od Smlouvy.

    § 4 Přepravní náklady a lhůty

    1. Zboží je zasíláno na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři nebo uvedenou e-mailem. O chybně vyplněném objednávkovém formuláři, který znemožňuje expedici nebo ji může zdržet, bude Obchod neprodleně informovat Zákazníka.
    2. Zboží je doručováno prostřednictvím specializovaných kurýrních společností nebo prostřednictvím Poczta Polska. V některých případech je možné si zboží vyzvednout osobně v provozovně prodávajícího.
    3. Zásilka je zpravidla doručena v den uvedený u každého Zboží na webové stránce. Jedná se o přibližnou dodací lhůtu a platí pro objednávky s možností ""dobírka". Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze). 
    4. Zákazník si může ceník kdykoli přečíst kliknutím na odkaz „Dodávka a záruka“ na domovské stránce obchodu nebo na odkaz https://rolmeister.cz/vracenia-a-stiznosti.

    § 5 Platby

    1. Ke každému prodávanému produktu vystavujeme účtenku nebo doklad o koupi (fakturu).
    2. Platbu za objednané zboží lze provést na dobírku (při převzetí zboží) prostřednictvím elektronického platebního systému PayU S.A. nebo převodem na bankovní účet prodejny. Objednávka neuhrazená zákazníkem do 03 dnů ode dne, kdy zákazník obdrží potvrzení prodávajícího o přijetí objednávky k provedení, bude automaticky stornována a prodávající je zproštěn povinnosti ji provést; výše uvedené neplatí pro platby na dobírku.

    § 6 Odstoupení od smlouvy

    1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku nebo mimo provozovnu podnikatele, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu předložením příslušného prohlášení LINK do 14 dnů v souladu s čl. 27 a násl. Zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (konsolidované znění: Sbírka zákonů z roku 2020, bod 287, ve znění pozdějších předpisů).
    2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme zboží. V případě Smlouvy, která se vztahuje na mnoho Zboží, které je dodáváno samostatně, v dávkách nebo po částech - od převzetí posledního Zboží, šarže nebo části, a v případě smlouvy, která zahrnuje pravidelnou dodávku Zboží po stanovenou dobu období - od převzetí prvního zboží.
    3. Pro dodržení lhůty pro podání prohlášení o odstoupení postačí zaslat prohlášení před jeho uplynutím na adresu prodávajícího - Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s. c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22 nebo e-mailem na adresu [email protected].
    4. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva považuje za neuzavřenou.
    5. Prodávající vrátí spotřebiteli provedené platby neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy. Prodávající může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele, dokud neobdrží Zboží zpět nebo Spotřebitel neprokáže jejich zaslání zpět, podle toho, která událost nastane dříve.
    6. Zakoupené Zboží je vhodné vrátit na adresu Prodávajícího (Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s.c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22). Spotřebitel je povinen zboží vrátit prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené prodávajícím k jeho vyzvednutí neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy, pokud mu prodávající nenabídl k vyzvednutí samotné Zboží. Pro dodržení lhůty stačí vrátit Zboží před uplynutím doby.
    7. Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení Zboží (např. náklady na balení, bezpečnost, poštovné, přepravné). Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží, které vznikne v důsledku použití zboží nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování zboží.
    8. Podle Čl. 38 zákona o právech spotřebitele není spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo mimo provozovnu podnikatele v souvislosti se smlouvami:

    a. poskytování služeb, pokud podnikatel službu plně provedl s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před poskytnutím služeb informován, že poté, co podnikatel službu splní, ztratí právo na odstoupení od smlouvy;
    b. u nichž cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá podnikatel pod kontrolou a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    c.ve kterém je předmětem služby Neprefabrikované Zboží, vyrobené podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    d. ve kterém je předmětem služby Zboží, které se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost;
    e. ve kterém je předmětem služby Zboží dodávané v uzavřeném obalu, které nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
    f. ve které jsou předmětem služby věci, které jsou po dodání svou povahou nerozlučně spojeny s jinými věcmi;
    g. ve které jsou předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavírání kupní smlouvy a jejichž dodání se může uskutečnit až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, které podnikatel nemůže ovlivnit;
    h. ve kterém spotřebitel výslovně požádal podnikatele, aby se k němu dostavil kvůli neodkladné opravě nebo údržbě; poskytuje-li podnikatel dodatečně jiné služby, než které si spotřebitel vyžádal, nebo dodává věci jiné než náhradní díly nutné k opravě nebo údržbě, má spotřebitel v souvislosti s doplňkovými službami nebo věcmi právo na odstoupení od smlouvy;
    i. ve které jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl balíček po doručení otevřen;
    j. na doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném;
    k. uzavřená veřejnou dražbou;
    l. na poskytování ubytovacích služeb pro jiné než bytové účely, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s rekreací, zábavou, sportovními nebo kulturními akcemi, je-li ve smlouvě určen den nebo období poskytování služby;
    m. pro poskytování digitálního obsahu, které nejsou zaznamenány na hmotném nosiči, pokud poskytování služby začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co jej podnikatel informoval o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.

       9. Spotřebitel není podle § 38 bod 3 zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku ve vztahu ke smlouvám, ve kterých není předmětem služby prefabrikované zboží, vyrobené podle specifikací spotřebitele nebo k uspokojení jeho individuálních potřeb. Rolety, plisé, hliníkové a dřevěné žaluzie a sítě proti hmyzu, které jsou vyráběny dle individuálních parametrů poskytnutých Spotřebitelem při zadávání Objednávky, jsou Prodávajícím individuálně nařezány, smontovány a připraveny na konkrétní zakázku, tedy v souladu s výše uvedené ustanovení, právo na odstoupení od smlouvy ve vztahu k tomuto Zboží nemá. Každý takový případ však Prodávající posuzuje individuálně v souladu s ustanoveními výše uvedeného. Akt.

    10. Ustanovení týkající se práva Spotřebitele odstoupit od Smlouvy se vztahují i ​​na fyzickou osobu, která uzavírá Smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu Smlouvy vyplývá, že se nejedná o osobu profesionální, vyplývající zejména z předmětu jeho podnikatelské činnosti.ekonomické činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.

      § 7 Reklamační řád v případě prodeje spotřebiteli

      1. V otázkách odpovědnosti Prodávajícího za soulad Zboží se Smlouvou v případě prodeje Spotřebitelům se použijí ustanovení zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (konsolidovaný text: Sbírka zákonů z roku 2020, položka 287, v platném znění), platí obdobně s přihlédnutím k ustanovením tohoto řádu.
      2. Stížnosti a veškerá prohlášení spotřebitele související s reklamací podávejte elektronicky prostřednictvím online formuláře ODKAZ nebo na e-mailovou adresu prodávajícího: [email protected] nebo písemně na adresu prodávajícího: ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz. K reklamaci je nutné přiložit doklad o koupi.
      3. Prodávající odpoví na reklamaci do 14 dnů od jejího obdržení.
      4. Pokud je Zboží v rozporu se Smlouvou, může Spotřebitel požadovat jeho opravu nebo výměnu.
      5. Prodávající však může provést výměnu, pokud spotřebitel požaduje opravu, nebo může provést opravu, pokud spotřebitel požaduje výměnu, pokud uvedení zboží do souladu se smlouvou způsobem zvoleným spotřebitelem není možné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady na prodejce. Pokud není oprava a výměna nemožná nebo by pro Prodávajícího vyžadovala nadměrné náklady, může odmítnout uvést Zboží do souladu se Smlouvou.
      6. Spotřebitel je povinen dát Zboží, které je předmětem výměny nebo opravy, neprodleně k dispozici Prodávajícímu, a to ve lhůtě určené Prodávajícím nebo jím pověřenou třetí osobou.
      7. Je-li Zboží v rozporu se Smlouvou, může Spotřebitel podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od Smlouvy, pokud:
        a) Prodávající odmítl uvést Zboží do souladu se Smlouvou,
        b) Prodávající neuvedl Zboží do souladu se Smlouvou,
        c) nesoulad Zboží se Smlouvou trvá, i když se Prodávající snažil uvést Zboží do souladu se Smlouvou,
        d) rozpor zboží se Smlouvou je natolik závažný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozí opravy nebo výměny,
        e) z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností jednoznačně vyplývá, že neuvede Zboží do souladu se Smlouvou v přiměřené době nebo bez nadměrného nepohodlí Spotřebitele.
      8. Spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy, pokud je nesoulad Zboží se Smlouvou nepodstatný.
      9. Týká-li se nesoulad se Smlouvou pouze některého Zboží dodaného na základě Smlouvy, může Spotřebitel odstoupit od Smlouvy pouze ve vztahu k tomuto Zboží, jakož i ve vztahu k dalšímu Zboží zakoupenému Spotřebitelem společně se Zbožím, které je není v souladu se Smlouvou, pokud nelze rozumně očekávat, že Spotřebitel souhlasil s tím, že si ponechá pouze Zboží, které je v souladu se Smlouvou.
      10. V případě odstoupení od Smlouvy Spotřebitel neprodleně vrátí Zboží Prodávajícímu na jeho náklady. Prodávající vrátí Spotřebiteli cenu neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí Zboží nebo dokladu o jeho vrácení.
      11. Je-li předloženo prohlášení o snížení ceny, musí být snížená cena v takovém poměru k ceně vyplývající ze Smlouvy, aby hodnota Zboží, které není v souladu se Smlouvou, zůstala v poměru k hodnotě Zboží, které je v souladu se Smlouvou. Dohoda.
      12. Jsou-li splněny podmínky uvedené v § 7 odst 7 a § 7 odst 11 výše, vrátí Prodávající Spotřebiteli dlužné částky v důsledku uplatnění práva na snížení ceny neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení prohlášení Spotřebitele o snížení ceny způsobem uvedeným v § 7 sekce 2 výše.
      13. Prodávající vrátí cenu stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, ledaže Spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nebude znamenat žádné náklady.
      14. Prodávající neodpovídá za nesoulad Zboží se Smlouvou, pokud byl Spotřebitel nejpozději při uzavírání Smlouvy zřetelně informován o tom, že se určitá vlastnost Zboží odchyluje od požadavků na soulad se Smlouvou. uvedenou v zákoně o právech spotřebitele a výslovně a samostatně uznal nedostatek specifické vlastnosti Zboží.
      15. Ustanovení tohoto odstavce se vztahuje i na fyzickou osobu, která uzavírá Smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu Smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu není profesní povahy, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti. nebo její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.

      § 8 Záruka v případě prodeje podnikatelům

        1. S výhradou § 7 odst 15 výše, Prodávající tímto vylučuje svou odpovědnost ze záruky za fyzické a právní vady prodávaného Zboží v případě prodeje podnikatelům.

        § 9 Zásady ochrany osobních údajů a ochrany osobních údajů

        1. Správcem osobních údajů poskytnutých Zákazníky Internetového obchodu (tj. jméno, příjmení, název firmy nebo firmy, adresa bydliště, korespondenční adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, číslo REGON, číslo NIP) v souvislosti s nákupy jsou partneři občanského sdružení Firma Produkcyjno – Handlowa "ROLMAJSTER" as se sídlem ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz: pan Dawid Kurek a pan Józef Kurek.
        2. Osobní údaje slouží k vytváření Uživatelských účtů v Internetovém obchodě, k zasílání newsletteru a obchodních a marketingových informací a k uzavírání kupních smluv, proto mohou být předávány subjektům odpovědným za dodání zakoupeného zboží zákazníkovi a institucím financujícím nákup. Zákazníci mají právo na přístup k údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů. Údaje jsou poskytovány dobrovolně, avšak za předpokladu, že je to nutné pro objednávky zboží a jejich realizaci prodávajícím.
        3. Informace o způsobech a technických prostředcích pro zjišťování a opravy chyb v zadávaných údajích:
          a. Při zadávání Objednávky, dokud není stisknuto tlačítko „ZAPLATIT A OBJEDNAT“, mají Zákazníci, kteří mají účet v Internetovém obchodě, možnost sami opravit zadané údaje úpravou profilu svého účtu.
          b. Ověření údajů či opravu Objednávky lze provést také zasláním e-mailu Prodávajícímu na adresu [email protected] c. Zákazník má možnost kdykoliv změnit údaje zadané při vytváření Účtu v rámci Dostupné možnosti.
        4. Informace o zásadách a způsobech evidence, zabezpečení a zpřístupnění obsahu uzavřené smlouvy prodávajícím druhé straně:

        a. Obsah uzavřené smlouvy je zaznamenán, zabezpečen a zpřístupněn zasláním příslušného e-mailu po uzavření kupní smlouvy.
        b. Obsah uzavřené Kupní smlouvy je evidován, zabezpečen a zpřístupněn zasláním obsahu uzavřené smlouvy Zákazníkovi na poskytnutou e-mailovou adresu nebo poskytnutím specifikace Objednávky a dokladu o koupi Zákazníkovi.
        c. Obsah uzavřené smlouvy je dodatečně evidován a zabezpečen v IT systému Prodávajícího a zpřístupněn na žádost Zákazníka.

        5. Podrobná pravidla ochrany osobních údajů Zákazníka naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou nedílnou součástí těchto Pravidel.

        § 10 Změny předpisů

        1. Dojde-li v době od posledního přihlášení ke změně Řádu obchodu, Zákazník po změnách přijímá nebo odmítá jejich ustanovení. Pokud nepřijmete podmínky Pravidel, zejména po zavedení změn, není nakupování v Internetovém obchodě možné.
        2. Zákazník, který nepřijme změny zavedené v Pravidlech, má právo kdykoli smazat účet.
        3. Objednávky zadané Zákazníky před vstupem změn Pravidel v platnost budou zpracovány v souladu se stávajícími ustanoveními Pravidel.

        § 11 Závěrečná ustanovení

        1. V záležitostech neupravených těmito Nařízeními se použijí ustanovení polského práva, včetně občanského zákoníku a zákona o právech spotřebitelů.
        2. Spory vzniklé při aplikaci těchto Pravidel a v souvislosti s plněním smluv uzavřených mezi Prodávajícím a Zákazníky bude projednávat soud příslušný podle ustanovení o majetkové a místní příslušnosti v souladu se zákonem ze dne 17. listopadu 1964, Občanský soudní řád (konsolidované znění: Sbírka zákonů z roku 2021). , položka 1805, ve znění pozdějších předpisů).
        3. Spotřebitel může získat bezplatnou pomoc ohledně svých práv a ve sporu mezi ním a prodávajícím mimo jiné kontaktováním okresního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele. Informace pro spotřebitele ve výše uvedeném rozsahu jsou k dispozici také na webových stránkách prezidenta Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele (uokik.gov.pl) v záložce Spotřebitel.
        4. Obsah těchto Pravidel je k dispozici v elektronické verzi na https://rolmeister.cz/statut.

        Zásady ochrany osobních údajů

        Tyto zásady ochrany osobních údajů si kladou za cíl určit metody používané ke shromažďování, používání a ochraně osobních údajů Uživatelů používajících webové stránky v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR).

        Zajišťujeme ochranu údajů shromážděných prostřednictvím formulářů na našich webových stránkách a při spolupráci v souladu s platnou legislativou, avšak dbáme zejména na utajení hesel a přihlašovacích údajů a na používání vhodných bezpečnostních opatření a nastavení online možností.

        Správcem Vašich údajů jsou partneři občanského sdružení Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" as se sídlem ul. Źródlana 22, 33-340 Stary Sącz (NIP: 734-356-91-05): pan Dawid Kurek a pan Józef Kurek. Ochrana dat je prováděna v souladu s požadavky obecně platných právních předpisů a jejich ukládání probíhá na zabezpečených serverech.

        1. Rozsah sběru dat

        V případě nákupu přes Internetový obchod zpracovávají Správci osobní údaje zákazníků za účelem uzavření a plnění kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím. Mezi výše uvedené patří zejména: příprava a expedice zboží, e-mailový nebo telefonický kontakt se zákazníkem, vyřizování závazků a pohledávek za zákazníky, vyřizování reklamací a reklamací, provádění rozborů prodeje včetně statistických údajů a archivace dat.

        2. Za jakým účelem a na jakém základě údaje zpracováváme

        Údaje uživatelů a zákazníků budou Správcem zpracovávány pro následující účely:

        1) provedení Příkazu, a to i za účelem vytvoření a utváření obsahu Smlouvy, její změny nebo ukončení, fakturace a evidence transakcí;

        V případě nákupu přes Internetový obchod zpracovávají Správci osobní údaje zákazníků za účelem uzavření a plnění kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím. Mezi výše uvedené patří zejména: příprava a expedice zboží, e-mailový nebo telefonický kontakt se zákazníkem, vyřizování závazků a pohledávek za zákazníky, vyřizování reklamací a reklamací, provádění rozborů prodeje včetně statistických údajů a archivace dat.

        Zpracování údajů bude založeno na:

        • umění. 6 sekce 1 písmeno b) GDPR - zpracování je nezbytné k plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo k přijetí opatření na žádost subjektu údajů před uzavřením smlouvy, a to i pro účely vyřizování stížností;
        • umění. 6 sekce 1 písmeno c) GDPR - zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti Správce - zejména povinnosti vyplývající ze zákona ze dne 26. července 1991 o dani z příjmů fyzických osob a zákona ze dne 15. února 1992 o dani z příjmů právnických osob;
        • umění. 6 sekce 1 písmeno f) GDPR - zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů, které sleduje správce nebo třetí osoba, s výjimkou situací, kdy nad těmito zájmy převažují zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů – Právo správce uplatnit nebo hájit nároky by mělo být považováno za oprávněný zájem.

        Poskytnutí osobních údajů Zákazníkem je smluvním požadavkem a je zcela dobrovolné. Neposkytnutí osobních údajů však znemožňuje nákupy prostřednictvím Internetového obchodu a dokončení Objednávky.

        2) vytvoření účtu v internetovém obchodě

        Pokud si Uživatel vytvoří a používá účet v Internetovém obchodě, zpracovávají Správci osobní údaje za účelem provozování účtu a poskytování přístupu k některým funkcím Internetového obchodu.

        Zpracování údajů bude založeno na: 

        • umění. 6 sekce 1 písmeno a) GDPR - subjekt údajů souhlasil se zpracováním svých osobních údajů pro jeden nebo více konkrétních účelů, a to v rozsahu nepovinných osobních údajů;     
        • umění. 6 sekce 1 písmeno b) GDPR - zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro přijetí opatření na žádost subjektu údajů ohledně vytvoření zákaznického účtu;

        Poskytnutí osobních údajů Zákazníkem je smluvním požadavkem a je zcela dobrovolné. Neposkytnutí osobních údajů však znemožňuje vytvoření účtu a poskytování funkčnosti Internetového obchodu. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat, aniž by byla dotčena zákonnost zpracování prováděného na základě souhlasu před jeho odvoláním.

        3) zasílání newsletteru, zasílání zpráv obsahujících obchodní informace s předchozím souhlasem, zasílání zpráv pro marketingové účely s předchozím souhlasem

        Správci budou osobní údaje Uživatelů zpracovávat také pro účely zasílání newsletteru a/nebo jiných marketingových materiálů ohledně produktů a služeb nabízených Prodávajícím, včetně zasílání zpráv obsahujících obchodní informace a zasílání zpráv pro marketingové účely.

        V rámci tohoto procesu souvisejícího se zasíláním newsletteru a/nebo jiných marketingových materiálů zpracovávají Správci osobní údaje včetně jména a příjmení, e-mailové adresy a telefonního čísla.

        Zpracování údajů bude probíhat na základě předchozího souhlasu Uživatele, tedy dle čl. 6 sekce 1 písmeno a) GDPR - subjekt údajů souhlasil se zpracováním svých osobních údajů pro jeden nebo více konkrétních účelů.

        Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, bez jejich poskytnutí však nebude možné ze strany prodávajícího zasílat newsletter a/nebo jiné marketingové materiály. Uživatel se může kdykoli odhlásit z odběru newsletteru nebo jiných marketingových materiálů odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů, což může provést například poskytnutím příslušných informací prostřednictvím kontaktního formuláře nebo kliknutím na příslušný odkaz v obsahu zprávy newsletteru.

        Poskytnutí osobních údajů pro marketingové účely je dobrovolné a na uvážení subjektu údajů a jejich zpracování Správcem závisí na získání jeho souhlasu. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat, aniž by byla dotčena zákonnost zpracování prováděného na základě souhlasu před jeho odvoláním.

        4) řádné provádění Služeb poskytovaných elektronicky

        Správci budou zpracovávat osobní údaje Uživatelů pro účely řádné realizace služeb poskytovaných elektronicky.

        Zpracování údajů bude probíhat na základě čl. 6 sekce 1 písmeno f) GDPR - zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů, které sleduje správce nebo třetí osoba, s výjimkou situací, kdy nad těmito zájmy převažují zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů – Za oprávněný zájem je třeba považovat právo správce na zajištění bezpečnosti informací, osob či majetku, jakož i snahu o zkvalitnění nabízených produktů a služeb.

        5) Používání webu – údaje shromážděné webem

        Ve vztahu k Uživatelům navštěvujícím Internetový obchod jsou data zasílaná prohlížečem Uživatele shromažďována pouze pro informační účely, tedy údaje, které jsou z technických důvodů nezbytné pro zobrazení webu a zajištění jeho stabilního a bezpečného provozu.

        Ve výše uvedeném případě mohou být údaje shromažďovány také za účelem vývoje a zlepšování webových stránek a jejich přizpůsobení potřebám Uživatelů. To může zahrnovat údaje o tom, kolik uživatelů navštívilo webovou stránku, jak ji našli a jaké problémy nebo produkty je zajímaly.

        Shromážděné údaje mohou mimo jiné zahrnovat: IP adresu, parametry softwaru a hardwaru používaného Uživatelem, zobrazené stránky, identifikační číslo mobilního zařízení a další údaje týkající se zařízení a používání systémů.

        Správci používají cookies k poskytování služeb, přizpůsobení webových stránek individuálním uživatelským preferencím a pro statistické a reklamní účely. Tento mechanismus lze deaktivovat v nastavení vašeho prohlížeče. Používání webových stránek bez změny nastavení prohlížeče představuje souhlas s ukládáním cookies do paměti zařízení.

        3. Zásady zpracování osobních údajů

        Zpracování osobních údajů bude probíhat na následujících zásadách:

        • V rámci zpracování dat provedeme profilování, které zapojí Správce pomocí automatizované analýzy dat a vyhodnocení vybraných faktorů, což nám umožní analyzovat chování Uživatelů za účelem stanovení nejlepší nabídky a výběru vhodného obsahu informací a propagačních akcí. materiálů, s ohledem na preference uživatelů.
        • Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí ve smyslu čl. 13.14 GDPR.

        4. Doba uchovávání osobních údajů

        Vaše osobní údaje budou zpracovávány v následujících obdobích:

        • údaje zpracovávané na základě souhlasu: do odvolání souhlasu. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování provedeného před jeho odvoláním.
        • údaje zpracovávané v souvislosti se smlouvou mezi zákazníkem a prodávajícím: po celou dobu trvání konkrétní smlouvy a po jejím ukončení po dobu nezbytně nutnou k realizacipovinnosti vyplývající ze smlouvy, jakož i po dobu, po kterou mohou vzniknout nároky související se smlouvou, vyplývající z ustanovení občanského zákoníku, daňového zákona nebo jiných právních předpisů, nebo v odůvodněných případech, dokud nevznesete námitku proti zpracování osobních údajů
        • údaje zpracovávané na základě zákonně oprávněné povinnosti uložené Prodávajícímu ve lhůtách stanovených příslušnými zákonnými ustanoveními - přiměřeně dané zákonné povinnosti.
        • údaje zpracovávané za účelem uplatnění oprávněného zájmu Správců po dobu nezbytnou k uplatnění daného zájmu nebo k tomu, aby Uživatel mohl vznést účinnou námitku proti zpracování údajů.

        Osobní údaje mohou být uchovávány také po další období, pokud to upravují platné zákony. Po uplynutí stanovené doby uchovávání budou údaje vymazány nebo anonymizovány.

        5. Vaše práva

        Každý subjekt údajů má právo na přístup k údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

        Podle zásad uvedených v GDPR nebo jiných ustanoveních o ochraně osobních údajů a v případech v nich uvedených, bude-li zjištěno, že osobní údaje jsou zpracovávány způsobem, který je v rozporu s ustanoveními o ochraně osobních údajů, Uživatel rovněž má právo podat stížnost dozorovému úřadu, tj. předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů se sídlem ve Varšavě (00-193) Varšava, ul. Ceny 2.

        Uživatel může provádět jakékoli změny svých osobních údajů zasláním konkrétního prohlášení na adresu Správce.

        6. Informace o příjemcích dat

        Osobní údaje uživatelů mohou být přenášeny:

        1) zaměstnanci a spolupracovníci Správců pověření zpracováním osobních údajů,

        2) úřady nebo subjekty oprávněné podle zákona,

        3) subjekty, kterým jsou údaje zpřístupňovány na základě uzavřených smluv souvisejících s činnostmi prodávajícího, kterým prodávající zadává činnosti související s potřebou zpracování údajů (zpracovatelské subjekty), např.: společnosti poskytující IT služby, IT provozovatelé systémů, provozovatelé platebních systémů, advokátní kanceláře právnické osoby, subjekty poskytující účetní služby, auditorské společnosti,

        4) kurýrní společnosti a společnosti poskytující přepravní a poštovní služby, které vám doručí objednané balíky,

        5) distributoři, výrobci nebo garanti zboží v případě reklamace Zákazníkem,

        6) orgány nebo subjekty, kterým budou údaje na základě souhlasu subjektu údajů zpřístupněny.

        7. Informace o cookies

        7.1 Web a mobilní aplikace Webu automaticky neshromažďují žádné informace, s výjimkou informací obsažených v souborech cookie.

        7.2 Cookies (tzv. „cookies“) jsou IT data, zejména textové soubory, které jsou ukládány na koncovém zařízení Uživatele Webu a jsou určeny k používání Webových stránek. Cookies obvykle obsahují název webové stránky, ze které pocházejí, dobu jejich uložení na koncovém zařízení a unikátní číslo. Cookies a obdobné technologie neslouží k identifikaci Uživatele a totožnost Uživatele se na jejich základě nezjišťuje. Soubory cookie a podobné technologie mohou představovat osobní údaje pouze v kombinaci s jinými jedinečnými identifikátory nebo jinými informacemi umožňujícími identifikaci dané fyzické osoby.

        7.3 Subjekt, který umísťuje cookies na koncové zařízení Uživatele Webu a získává k nim přístup, je provozovatel.

        7.4 Soubory cookie se používají pro následující účely:

        a) přizpůsobení obsahu stránek Webových stránek preferencím Uživatele a optimalizace využívání internetových stránek; tyto soubory zejména umožňují rozpoznat zařízení uživatele webových stránek a správně zobrazit webové stránky, přizpůsobené jeho individuálním potřebám;

        b) vytváření statistik, které pomáhají porozumět tomu, jak uživatelé webových stránek používají webové stránky, což umožňuje zlepšit jejich strukturu a obsah;

        c) udržování relace Uživatele Webu (po přihlášení), díky které Uživatel nemusí znovu zadávat přihlašovací jméno a heslo na každé podstránce Webu;

        7.5 Webové stránky používají dva základní typy souborů cookie: „cookies relace“ a „trvalé soubory cookie“. Cookies „relace“ jsou dočasné soubory, které se ukládají na koncovém zařízení Uživatele až do odhlášení, opuštění webové stránky nebo vypnutí softwaru (webového prohlížeče). „Trvalé“ cookies jsou uloženy na koncovém zařízení Uživatele po dobu uvedenou v parametrech cookies nebo do doby, než je Uživatel smaže. Na webu se používají následující typy souborů cookie:

        a) „nezbytné“ soubory cookie umožňující využívání služeb dostupných na webových stránkách, například ověřovací soubory cookie používané pro služby vyžadující ověření na webových stránkách;
        b) cookies používané k zajištění bezpečnosti, např. používané k detekci zneužití v oblasti autentizace v rámci Webové stránky;
        c) „výkonnostní“ soubory cookie, které umožňují shromažďovat informace o tom, jak jsou webové stránky používány;
        d) "funkční" cookies, umožňující "zapamatování" nastavení zvoleného Uživatelem a personalizaci uživatelského rozhraní, např. z hlediska zvoleného jazyka nebo regionu, ze kterého Uživatel pochází, velikosti písma, vzhledu webové stránky apod.;
        e) „reklamní“ soubory cookie, umožňující poskytování reklamního obsahu Uživatelům více přizpůsobeným jejich zájmům.

        7.6 V mnoha případech software používaný k procházení webových stránek (webový prohlížeč) umožňuje ve výchozím nastavení ukládat soubory cookie na koncovém zařízení Uživatele. Uživatelé webových stránek mohou kdykoli změnit nastavení souborů cookie. Tato nastavení lze změnit zejména tak, aby bylo zablokováno automatické nakládání s cookies v nastavení webového prohlížeče nebo aby bylo informováno při každém jejich umístění na zařízení Uživatele Webu. Podrobné informace o možnostech a způsobech nakládání s cookies jsou k dispozici v nastavení softwaru (webového prohlížeče).

        7.7 Provozovatel webu informuje, že omezení používání souborů cookie může ovlivnit některé funkce dostupné na webu.

        7.8 Soubory cookie umístěné na koncovém zařízení Uživatele Webu mohou využívat také inzerenti a partneři spolupracující s provozovatelem Webu.

        7.9 Více informací o cookies je k dispozici na https://wszystkoociasteczkach.

        8. Zabezpečení osobních údajů

        Správce zpracovává Vaše osobní údaje v souladu s ustanoveními Nařízení, včetně uplatňování vhodných technických a organizačních opatření k zajištění bezpečnosti údajů a přiměřené důvěrnosti, včetně ochrany před neoprávněným přístupem k nim.

        9. Změny Zásad ochrany osobních údajů

        Správce si vyhrazuje právo na změny těchto Zásad ochrany osobních údajů a bude o tom uživatele předem informovat.

        10. Kontaktní údaje

        Jakékoli požadavky, žádosti, oznámení či dotazy týkající se zpracování Vašich osobních údajů Správcem, včetně přístupu k jejich obsahu, způsobu aktualizace nebo odvolání souhlasu s jejich zpracováním, můžete zasílat e-mailem na adresu: [email protected] nebo písemně na adresu: Firma Produkcyjno - Handlowa "ROLMAJSTER" s. c. Dawid Kurek, Józef Kurek 33-340 Stary Sącz ul. Źródlana 22

        Rychlé odeslání!

        Rychlé dodání zaručeno díky kurýrní službě

        ZABEZPEČENÍ TRANSAKCE

        Šifrované připojení zabezpečené SSL certifikátem

        Záruka vysoké kvality

        Bezproblémové vrácení do 14 dnů od nákupu a 2letá záruka